Acronis International GmbH.

Sobre a Empresa

Serviço de Clientes Acronis

Please note that this form is used ONLY for submitting support requests for the following products:

  • Access  
  • activEcho
  • MassTransit
  • ExtremeZ-IP
  • mobilEcho
  • ArchiveConnect

 My product is not in the list 

 Submeter Feedback 

Por favor forneça-nos a seguinte informação para que o possamos assistir da melhor maneira:
Campos exigidos estão marcados com asteriscos (*)

Telefone: *

Código do País Código de Área Número de telefone

Se deseja fornecer alguns ficheiros relacionados com o problema (i.e. Relatório Acronis [?]), por favor comprima-os para um arquivo (i.e. com WinZip ou WinRAR) e anexe-os à sua mensagem. Tenha em atenção que o tamanho do arquivo não deve exceder o limite de 5MB.

 

We are sorry to keep you waiting; all our agents are now busy. Please wait shortly or submit your request by e-mail.

Thank you for contacting Acronis Customer Central

Live Chat Service

Response time:
Usually less than 2 minutes

We recommend our live Chat as the quickest and highest rated method of receiving support.

Chat Now

Email Service

Response time:
Usually less than 3 days

Skip this step and continue to submit your request.
 

Skip to Email

Please note that attached files will not be transferred to chat

© 2002–2014Acronis International GmbH. Acronis International GmbH. Todos os direitos reservados.